Skip to content

Безкомпромисната Heat it® Гаранция

Висококачествените и издръжливи продукти са наш основен приоритет!
heat it® трябва да бъде ваш надежден спътник във всяка житейска ситуация. Въпреки това, ако възникне дефект, нашата 2-годишна гаранция осигурява замяна на устройството при констатация на неизправност.

Какво покрива гаранцията на heat it®?

Продуктите heat it® се произвеждат внимателно в съответствие с нашите насоки за качество от Kamedi и се тестват внимателно преди доставка. Ако в рамките на гаранционния срок на вашия продукт heat it® възникне дефект, ние ще ремонтираме продукта безплатно или ще го заменим с нов продукт.

В кои случаи гаранцията на heat it® не се признава?

Гаранцията не е валидна, ако продуктът е бил умишлено повреден, неправилно използван или поддържан. Освен това гаранцията не покрива части на продукта, които са обект на нормално износване и следователно могат да се считат за части, които се износват.

Искам да съобщя за гаранционна претенция. Какво трябва да направя?

Вашият Heat it® не работи както трябва? Разгледайте нашия център за помощ. Можете също така да се свържете с нас там, ако искате да предявите претенция по гаранцията.

Деклариране на гаранция

Компанията Kamedi GmbH, Haid-und-Neu-Str. 7, 76131 Карлсруе, Германия, предоставя на потребителя гаранция за продуктите, произведени от нея, при следните условия и в обхвата, описан по-долу. Предоставената от производителя гаранция се прилага без да се засягат задължителните законови разпоредби за отговорност. Потребител по смисъла на тази гаранция на производителя е всяко физическо лице, което е собственик на продукта и не го е придобило с цел да го препродаде частно или да го продаде на трети лица в рамките на своята търговска или независима професионална дейност.

Обхват на гаранцията

Условията на гаранцията се прилагат изключително на територията на Федерална република Германия и Европейския съюз. Гаранцията важи за всички продукти, закупени на или след 1 януари 2022 г. (доказателство за покупка). Kamedi GmbH гарантира техническата функционалност на своите продукти. Претенции, произтичащи от продуктова ефективност, съществуват само в съответствие със законовите разпоредби. В рамките на тази гаранция ще бъдат отстранени дефекти, които доказано се основават на материален дефект.

Всички продукти са с гаранционен срок от 24 месеца от датата на закупуване. Ако продуктът е дефектен още при доставката, това трябва да се съобщи незабавно при получаването на стоките.

Продуктите по-стари от 24 месеца не подлежат на гаранция. Ние предоставяме гаранция чрез безплатен ремонт на дефекти, които се основават на материална повреда в рамките на гаранционния срок. Тези дефекти се отстраняват чрез замяна на продукта с последващ модел, ако е необходимо. Kamedi GmbH си запазва правото да извърши алтернативно възстановяване на сумата на покупката. Описаните тук услуги са в допълнение към законовите гаранции и не ги заменят или ограничават. Тази гаранция е доброволна и правно необвързваща услуга на Kamedi GmbH, която може да бъде отказана по всяко време без посочване на причини.

Обстоятелства, изключени от гаранцията

Гаранцията е обвързана с покупката. Клиентът трябва да предостави гаранционна карта или платежен документ (касов бон) ако продуктите heat it са закупени от външни доставчици. Продукти, закупени преди повече от 24 месеца, по правило са изключени от гаранцията.

Предявяване на искане за използване на гаранция

За да предявят иск по гаранцията, клиентите трябва да попълнят нашия формуляр за контакт. След получаване на формуляра клиентите ще бъдат информирани за по-нататъшната обработка на претенцията. В случай на гаранционна претенция продуктът ще бъде върнат безплатно.

Прилагане на гаранция в случаи на подаръци

В случай на подаръци (клиент 1 купува от нас, подарява го на клиент 2, а клиентът 2 предявява рекламация), предявяването на иск по гаранцията е възможно само ако клиентът 2 разполага с всички съответни данни за покупката от клиент 1 (имейл, номер на поръчката, име, адрес за доставка). Тази информация не може да бъде променяна, но трябва да бъде използвана по същия начин за рекламацията.

Изисквания и документация

Гаранционна претенция е налице само ако клиентът приложи ясни снимки към претенцията. Недвусмисленост в този контекст означава ясна разпознаваемост на продукта, както и на дефекта, на който се основава претенцията.

Отговорност

Гаранционното заявление не дава право на обезщетение за последващи вреди от какъвто и да е вид или други претенции за обезщетение. От това ограничение са изключени задължителните законови разпоредби, според които производителят носи отговорност извън тази доброволна гаранционна декларация.

Период на давност

Претенциите по гаранцията трябва да бъдат предявени незабавно, но не по-късно от 2 месеца след узнаването на дефекта. След изтичането на този срок предявяването на права по гаранцията е изключено.